PiNg SaMa DiA

Blog Isu Semasa

Gadis-gadis! 8 Sebab Zul Ariffin Mungkin Prince Charming Anda

8 Sebab Zul Ariffin Mungkin Prince Charming Anda

SHARE    
    8 Sebab Zul Ariffin Mungkin Prince Charming Anda
Kita masih belum kebah dari demam Rindu Awak 200%. Selepas dilanda demam drama bersiri tersebut, kami agak sukar menerima kehadiran drama-drama cinta lain. Mungkinkah ada Rindu Awak 200% The Movie?
Tapi tahukah kamu, selain dari watak sebagai Zill Faezrul dalam drama tersebut yang romantis, kelakar dan protective, Zul Ariffin secara peribadinya sendiri memang ada ciri-ciri seorang prince charming? Kami senaraikan 8 sebab mengapa kami mengatakan sedemikian.

1) Zul Ariffin sangat sayangkan ibunya.

zul-2
zul-1
mak-1
Susah nak jumpa lelaki yang kacak dan sado seperti Zul yang tak segan silu menzahirkan rasa kasih dan sayangnya kepada ibunya. Tambahan pula Zul seorang anak yatim yang telah kehilangan ayah, jadi tentulah kasih beliau pada ibunya semakin tidak berbelah bagi. Lihatlah gambar di atas, begitu rapat sekali hubungan Zul dengan mamanya. Sweet, kan?

2) Zul Ariffin sangat sayangkan adik-beradiknya.

zul-ariffin-3
family-2
Selain dari sayangkan mama, Zul juga sayangkan dua kakak dan seorang abangnya. Dia juga tak segan silu memberitahu satu dunia yang dia seorang adik yang manja. Memang comel sangat-sangat!

3) Zul Ariffin sukakan budak-budak

zul-7
zul-6
zul-5
budak-1
Zul Ariffin juga nampaknya sukakan budak-budak. Mungkin kerana lahir sebagai anak bongsu, Zul lebih mudah mendampingi dan didampingi oleh kanak-kanak, terutama anak-anak saudaranya sendiri.

4) Zul Ariffin sangat menghargai peminat

peminat-4
peminat-3
peminat-2
peminat-1
Zul Ariffin antara artis yang terkenal kerana mempunyai fan-based yang setia. Ini adalah kerana, beliau sendiri menghormati dan menghargai peminat-peminatnya. Tak sia-sialah kita tercongok depan TV semasa drama bersiri Rindu Awak 200% ditayangkan kan?

5) Zul Ariffin suka selfie… dan sangat pandai berselfie

selfie-4
selfie-3
selfie-2
selfie-1
Apa lagi yang boleh kami katakan kecuali…. elok sangat!

6) Zul Ariffin sangat pandai bergaya

Zul boleh menggayakan apa saja jenis pakaian; ranggi, baju tradisional india, jubah, baju melayu, baju juruterbang, suit lengkap. Semua jika dipakai nampak sangat segak dan bergaya.
gaya-8
gaya-7
gaya-6
gaya-5
gaya-4
gaya-3
gaya-1

gaya-9

Dan tetap nampak tampan walaupun tak berbaju… eh!
gaya-2

7) Zul Ariffin suka wanita berusia

Sebelum bercinta dengan Gayatri, Zul terlebih dahulu pernah menjalinkan hubungan dengan Abby Abadi. Jadi kamu di luar sana yang angka umur agak ‘besar’, jangan putus harapan kerana mungkin kamu boleh dapat prince charming secharming Zul.
gayatri
gayatri-2

8) Zul Ariffin seorang yang positif

Lihatlah siri tweet Zul Arifin ni, dia sememangnya seorang yang positif dan serius dalam kerjaya. Sudahlah kacak, rajin pula. Memang awaklah prince charming kami, Zul!
0 Komentar untuk "Gadis-gadis! 8 Sebab Zul Ariffin Mungkin Prince Charming Anda"

 
Copyright © 2014 PiNg SaMa DiA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info