PiNg SaMa DiA

Blog Isu Semasa

Video Pemain Barcelona, Gerard Pique Bertengkar, Hina Polis

Pemain Barcelona, Gerard Pique memohon maaf secara terbuka kepada polis Barcelona selepas menghina


pihak berkuasa terbabit yang mengeluarkan saman terhadap saudaranya.



Video Pemain Barcelona, Gerard Pique Bertengkar, Hina Polis , info, terkini, berita, Pemain Barcelona, Gerard Pique, sensasi,
































Polis mengeluarkan saman terhadap kereta milik Pique selepas saudaranya meninggalkan kenderaan tersebut selama

 15 minit di laluan bas dan teksi di Port Olimpic, Barcelona.

Ketika disaman oleh polis kerana menghalang lalu lintas, Pique, 27, telah menghina anggota bertugas dengan

berkata," Kamu dengki kepada saya kerana saya terkenal.

"Kamu saman saya kerana kamu berkuasa, kerana kamu tidak mempunyai wang dan mahukan komisyen.

"Saya akan bercakap dengan ketua kamu untuk mengambil tindakan. Kamu ingat kamu hebat di dunia ini kerana 

memakai seragam polis dan mengeluarkan saman.

"Bapa kamu akan membayar hutang ini - bukan saya. Pekerjaan kamu membuatkan saya sakit hati dan terhina," 

katanya.

Suami kepada penyanyi terkenal Shakira itu kemudian merampas saman tersebut daripada saudaranya dan 

membaling semula ke arah polis.

Video Pemain Barcelona, Gerard Pique Bertengkar, Hina Polis , info, terkini, berita, Pemain Barcelona, Gerard Pique, sensasi,


















Pique bagaimanapun memohon maaf di laman sosial Twitter miliknya dan mengakui  bersalah kerana mengeluarkan

 hinaan tersebut.


Tindakan pemain itu memohon maaf turut menerima pujian penyokong dan rakan kelabnya.

0 Komentar untuk "Video Pemain Barcelona, Gerard Pique Bertengkar, Hina Polis"

 
Copyright © 2014 PiNg SaMa DiA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info