PiNg SaMa DiA

Blog Isu Semasa

(5Gambar) Seorang Lelaki Terjumpa Mesej Rahsia Didalam Botol Dari Laut

Adakah anda pernah jumpa sebuah meseg di dalam botol dari laut. Saya yakin awak tidak pernah. Bagaimanapun, sekumpulan lelaki telah mengutip sebuah botol dari laut Florida dan terjumpa botol beisi surat.




Didalam botol terdapat seutas kertas…

Ia mempunyai meseg berkenaan


” Nama saya Mel. Saya mempunyai tiga anak dan seorang Isteri yang tersayang. Dia berumur 54 tahun apabila saya meninggal. Saya mencintai laut, memancing dan menangkap abalon. Saya gemar menemani 2 anak lelaki saya ke kolam renang. Pada hari ini, keluarga saya akan menanam saya di tempat yang saya paling cinta- laut yang luas. Bermulanya expedisi saya. Jika anda menjumpai meseg ini, tolong ke facebook page saya XXXXX dan postkan sebuah gambar bagaimana anda menjumpa meseg ini. Selepas itu, pulangkan saya kembali kepada laut tercinta.

Terima kasih dan GOD BLESS”
Selepas itu mereka menutup kembali meseg itu kedalam botol.


Adakah anda terharu dengan cerita ini. Saya tentu pasti terharu. Tolong SHARE cerita ini di facebook, semoga kawan-kawan anda juga dapat tahu tentang cerita ini, dan siapa tahu, mungkin awak akan jumpa botol ini?
0 Komentar untuk "(5Gambar) Seorang Lelaki Terjumpa Mesej Rahsia Didalam Botol Dari Laut"

 
Copyright © 2014 PiNg SaMa DiA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info