PiNg SaMa DiA

Blog Isu Semasa

(3Gambar) Student Hebat! Menjana Pendapatan 25k Sebulan Hanya Dengan Blogging

google
Add caption

Gaji google adsense bulan September 2014 sudah dibayar oleh Google 


ALHAMDULILLAH!

Syukur akhirnya penantian gaji untuk bulan ni sudahpon dibayar oleh google :D .Seperti yang anda semua tahu,Google Adsense adalah salah satu perkhidmatan yang disediakan oleh Google bagi blogger di seluruh dunia untuk dapat keuntungan daripada hasil titik peluh kami update blog setiap hari.

buat duit dengan blog


So,sape kata tak boleh buat duit dengan blog? huhu. TAPI! bukan senang nak buat duit dengan blog. Ia memerlukan usaha yang berterusan untuk pastikan blog anda sentiasa dikunjungi oleh orang yang menggunakan enjin carian seperti google dan bing. SEO adalah sangat penting untuk pastikan ranking blog anda dalam enjin carian berada di kedudukan yang baik iaitu berada di halaman pertama enjin carian google.

Dengan itu,trafik yang masuk ke blog anda lebih berkualiti dan berterusan. Secara tidak lansung,keuntungan yang anda akan dapat akan terus meningkat

Ramai blogger di Malaysia yang dapat keuntungan yang banyak hasil daripada buat blog namun ada juga yang tidak menggunakan servis seperti google adsense,innity dan juga nuffnang di blog mereka. Mungkin mereka tidak berminat untuk buat duit online atau mereka tidak tahu cara untuk buat duit dengan blog.

buat duit dengan blog

Bulan ni admin dapat banyak sikit daripada bulan2 yang lepas. Tapi separuh tu kena buat bayar yuran pembelajaran -_-. Ni yang tak best masuk uni swasta nih,yuran mahal sangat.

Jadi,untuk tahu lebih lanjut tentang cara untuk buat duit online guna blog,korang follow la blog ni dan selalu check blog ni,admin akan sentiasa update post berkenaan dengan buat duit online guna blog.

Good job bro..
0 Komentar untuk "(3Gambar) Student Hebat! Menjana Pendapatan 25k Sebulan Hanya Dengan Blogging"

 
Copyright © 2014 PiNg SaMa DiA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info